Garantie & klachten

Garantie
Wij geven om onze producten en doen ons uiterste best om ze in topconditie aan je te leveren. Toch komt het voor dat een bestelling beschadigt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek bij ons hiervan melding te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgdragen voor vervanging. Normale slijtage door het dragen van de sieraden valt niet onder de garantie.

Klachten
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@jajomi.nl of gebruik te maken van het contactformulier . Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het sinds 15 februari 2016 voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit platform is te bereiken via https://ec.europa.eu/consumers/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is, dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.